Qui som?
Des d’octubre de 2015 treballem en un sol espai per millorar l'experiència de la ciutadania, tenint sempre en compte el propòsit, visió i valors de B:SM.
Som un gran equip de 40 persones polivalents, que tant podem atendre una trucada, com contestar una queixa / suggeriment / reclamació o atendre una visita i tenim una llarga experiència en satisfer les necessitats de la ciutadania.
Sempre busquem l’excel·lència. Proporcionem les eines necessàries no només al nostre equip, sinó també a la ciutadania, per fer cada vegada més àgil qualsevol tràmit. Posem a l’abast de la nostra clientela i els nostres usuaris i usuàries sistemes d’autogestió per aconseguir una comunicació ràpida i sense esperes, disposant de la màxima informació per a la resolució de les incidències.
Practiquem l’escolta activa, valorant cada experiència de client/a com a única, per trobar millores en els nostres procediments i que aquestes repercuteixin positivament en la resta de la ciutadania.
La formació és clau per garantir una bona atenció. Per aquest motiu, el nostre equip rep una formació contínua durant tot l’any per donar resposta a les necessitats de la ciutadania, amb una mitjana de 50 hores anuals per persona.