
B:SM receives the EFQM 400 Seal in recognition of its excellent, innovative and sustainable management
Barcelona de Serveis Municipals (B:SM) has received the EFQM 400 Seal in recognition of its commitment to a management model based on excellence, innovation and sustainability, as well as the value it creates for its stakeholders. The EFQM Model offers a comprehensive tool for organisations to optimise their management through a rigorous, structured and objective management of their operations.

SMOU is the winning app of the XIII Automobile Barcelona Awards
The smou app has won the “Be Connected” award at the 13th Automobile Barcelona Awards by El Periódico, as part of the Automobile Barcelona 2021 show.

Premi A+S 2021 al Zoo de Barcelona
En reconeixement de la seva tasca en l'àmbit de la sostenibilitat.

Zoo i Tibidabo, millors espais de lleure 2021
Atorgat, ex aequo, per l’Associació de Famílies Nombroses de Catalunya (FANOC).

Reconeixement a l'equip de Grues
L'Àrea de Mitjans Tècnics i Suport Operatiu dels Mossos d'Esquadra (ASCO) van fer entrega d'una placa d'agraïment per la predisposició i constant col·laboració a l'Oficina d'Abandonaments.

B:SM rep el reconeixement de l'Associació Europea d'Aparcaments (EPA Award 2019)
El projecte de gestió integrada de l’aparcament de motos a Barcelona va ser finalista de la millor proposta innovadora europea de 2019. L’aparcament BSM Mercat de Sant Antoni va ser finalista del premi al millor aparcament europeu de 2019.

Barcelona, finalista dels premis EPA Awards 2017
El Sistema d’Informació a l’Usuari (SIU), l’eina de predicció de la disponibilitat de places d’aparcament de rotació en zones blaves que incorpora l’aplicació ApparkB, va rebre el reconeixement de l’Associació Europea de Pàrquing (EPA) al resultar finalista en la categoria de projectes d’aparcament en superfície dels European EPA Awards 2017.

Premis CRC Or per Atenció al Client 2016
B:SM va estar guardonada en la categoria de “Millor projecte de Multicanalitat”, per la posada en marxa d’una nova oficina d’atenció al client (Calàbria, 66), que unifica els serveis d’atenció dels diferents negocis de la companyia i, alhora, permet una experiència multicanal als clients (telefònica, presencial i escrita). Un model que té com a peça clau la polivalència del seu personal, tant als canals com a l’activitat. Aquests premis estan organitzats per la “Asociación Española de Expertos en la Relación con Clientes” (AEERC).

La consultora Lee Hecht Harrison atorga a B:SM una menció als Premis Talent Mobility
El 30 de juny del 2016, Lee Hecht Harrison, consultora líder en gestió del Talent, va atorgar a B:SM una menció especial en la Segona edició dels Premis de Talent Mobility, pel projecte dels Itineraris Professionals i Circuit del Talent. Tant "Itineraris professionals" com el " Circuit del Talent" són dos projectes que neixen per donar resposta als treballadors i treballadores de la companyia davant el seu desenvolupament profesional i personal. Es van descriure 18 llocs de treball i es van llençar 10 accions formatives online i presencial amb un total de 297 places distribuïdes en: Ofimàtica, Idiomes i Millora de competències.

Els premis Atlante reconeixen la tasca de B:SM en prevenció de riscos laborals
Barcelona de Serveis Municipals (B:SM) va rebre el 19 de novembre de 2014 una Menció Especial en la VII Edició dels Premis Atlante, atorgats per Foment del Treball, en reconeixement a la tasca efectuada en matèria de prevenció de riscos laborals.
B:SM va participar en dos projectes: la col·locació al Zoo de codis QR que faciliten la informació en prevenció de riscos de les instal·lacions i la formació de Reconducció de situacions de risc al personal d’Estacionament Regulat.