El Departament d’Atenció al Client de B:SM rep el premi al Millor Projecte de Multicanalitat

Comparteix
11/10/2016
Imatge

L’entrega de premis ha comptat amb un jurat d’experts professionals com Javier Gallardo de l’SAGE, Antonio Carrasco de CaixaBank o Javier Lillo de Iberdrola

El passat 5 d’octubre es va celebrar la Gala d’entrega dels Premis CRC Oro a l’“Excel·lència en l’Atenció al Client” amb més de 400 participants i assistents. L’acte va tenir lloc a l’Estadi Santiago Bernabéu en el marc de l’Expo Relació Client amb la organització de l’AEERC, Associació Espanyola de Centres de Relació amb client, amb la col·laboració de Ifaes i IZO.    Dins la categoria al Millor CRC per Canal d’Atenció, les empreses participants han competit de manera transversal, premiant als millors Centres de Relació al Client per Tipologia de Canal d’Atenció. Com a novetat d’aquest any, dins d’aquesta tipologia s’han atorgat 3 Premis Especials. Entre els guanyadors, l’empresa Barcelona Serveis Municipals (B:SM) de l’Ajuntament de Barcelona va rebre el Premi Especial a la Multicanalitat, Iberdrola al Millor Projecte d’Experiència de Client en Contact Center, i la companyia Vodafone al Millor Projecte d’Innovació en CRC.