El mercat, que serà d’accés gratuït i tindrà lloc al Moll de Mestral, es celebrarà el proper diumenge 2 de novembre d’11.00 a 18.00 hores
Els assistents trobaran més de 80 expositors de productes vintage i disseny local, i podran gaudir de gastronomia sostenible, música en directe, tallers i activitats per a tots els públics en una jornada que promou el consum responsable i la reutilització
El Port Olímpic acollirà, el proper diumenge 2 de novembre d’11.00 a 18.00 hores, una nova edició del mercat de segona mà conegut com Flea Market Barcelona. En aquesta ocasió, i donat que l’escenari serà el nou Port Olímpic, el mercat adopta el nom de Port Flea.
L’esdeveniment, que tindrà lloc al Moll de Mestral, reunirà més de 80 expositors amb productes vintage, peces úniques i disseny local, en una jornada oberta a tothom que també inclourà food trucks compromeses amb la sostenibilitat, música en directe, tallers creatius per a infants i adults, i activitats diverses.
Impulsat per l’Associació Mercat de Segona Mà, el Port Flea va més enllà d’un mercat de segona mà. Amb l’objectiu de dinamitzar l’espai del Port Olímpic amb una proposta de consum responsable i de proximitat, l’esdeveniment promou la reutilització de productes, la sensibilització sobre els impactes ambientals de la moda ràpida i posa en valor la importància de donar suport a l’economia local. En concret, els assistents podran visitar exposicions visuals centrades en l’impacte que genera la indústria de la moda sobre el medi marí i participar en tallers d’upcycling i art.
Amb aquesta proposta, el Port Olímpic continua avançant en el seu propòsit d’esdevenir un espai de ciutat obert a la ciutadania, amb una agenda d’activitats permanent que connecta cultura, sostenibilitat i vida urbana en un entorn únic.