El Port Olímpic acull un nou concert de la Fundació Conservatori Liceu en el marc del KBr Live

Comparteix
26/06/2025
Imatge

El concert, a càrrec d’un quartet de jazz format per alumnes de la Fundació Conservatori Liceu, tindrà lloc dissabte 28 de juny, a les 19:30h, al Moll de Mestral del Port Olímpic

El Port Olímpic acull aquest dissabte 28 de juny, a les 19.30h, un nou concert del cicle KBr Live, la programació cultural vinculada a l’acord de BSM, la Fundación MAPFRE i l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) que apropa la fotografia i les arts escèniques al nou Port Olímpic. 

El concert, que serà d’accés gratuït i anirà a càrrec d’un quartet de jazz del Conservatori Liceu, s’inspirarà en l’exposició del fotògraf Edward Weston, que pot veure’s al centre de fotografia KBr Fundació MAPFRE fins el proper 31 d’agost. 

En concret, el quartet que actuarà està format per Naia González (veu), Julián Mujica (teclat), Angel González (guitarra) i Pau Reig (contrabaix). Els músics oferiran als assistents una selecció dels més significatius estàndards jazzístics que evoquen a l’època i les vivències que van inspirar les imatges en blanc i negre del fotògraf estatunidenc. 

La programació cultural del cicle KBr Live es mantindrà tot l’estiu

Durant els mesos d’estiu, KBr Live mantindrà la seva programació habitual de concerts i dansa al Moll de Mestral del Port Olímpic. Unes propostes, d’accés gratuït, inspirades en les exposicions del centre KBr que es duran a terme de la mà de l’alumnat del Conservatori Liceu i de l’Institut del Teatre.