BSM i Fundación ONCE s'uneixen per fomentar l’ocupació de les persones amb discapacitat

Comparteix
03/10/2023
Imatge

La directora general de Barcelona de Serveis Municipals (BSM), Marta Labata, i el vicepresident executiu de Fundación ONCE, Alberto Durán, han signat el Conveni Inserta per promoure durant els propers tres anys la contractació de persones amb discapacitat a la companyia, referent als àmbits de la mobilitat, la cultura, l'oci i la cura de l'espai públic a la ciutat de Barcelona.

BSM comptarà amb Inserta Empleo, l'entitat per a la formació i l'ocupació de Fundación ONCE, per cobrir nous llocs de treball que la companyia demani, preseleccionar candidats que s'adeqüin millor al perfil requerit i impartir formació a mesura que els permeti exercir les tasques assignades.

Aquest conveni comporta l'adhesió de BSM al Fòrum Inserta Responsable, una plataforma de treball en xarxa i innovació social que possibilita compartir pràctiques, eines i experiències que afavoreixin el desenvolupament eficaç de les polítiques d'inserció laboral de talent amb discapacitat.

L'acord s'emmarca en els programes operatius d'Inclusió Social i de l'Economia Social (Poises) i d'Ocupació Juvenil (POEJ), que està desenvolupant Fundación ONCE a través d'Inserta, amb el cofinançament del Fons Social Europeu i la Iniciativa d'Ocupació Juvenil, per incrementar la formació i l'ocupació de les persones amb discapacitat.

Últimes notícies relacionades

Comparteix
Imatge
29/01/2026
BSM assoleix el segell EFQM 600, en reconeixement a la gestió excel·lent, innovadora i sostenible
Comparteix
Imatge
12/12/2025
El Park Güell acull l’actuació de l’Antonio Orozco per La Marató
Comparteix
Imatge
05/12/2025
Barcelona davant els nous reptes energètics: reflexions a Converses BSM