BSM participa, un any més, en la jornada de portes obertes que l’Ajuntament de Barcelona organitza amb motiu de la Setmana Europea de la Mobilitat.
Sota el lema “Combina i mou-te”, les principals empreses municipals i operadors de transport de la ciutat organitzen activitats adreçades a la ciutadania amb l’objectiu de promoure l’ús combinat de diferents modes de transport per afavorir la sostenibilitat i la flexibilitat.
Així, BSM organitzarà una jornada de portes obertes als següents equipaments:
- Central d’operacions del Bicing, on es reparen les bicicletes i es planifica la gestió intel·ligent de les bicicletes per la ciutat (visita restringida a abonats actius). Més informació aquí.
- Visita al funicular del Parc d’atraccions Tibidabo (Cuca de Llum), per conèixer el funcionament d'un projecte de transport col·lectiu sostenible referent a escala internacional i guardonat amb diversos premis de disseny i mobilitat sostenible. Més informació aquí.
Objectiu: seguir fomentant l’ús del transport sostenible
Més del 80% dels desplaçaments que es fan a Barcelona són en modes sostenibles: en transport públic, a peu o en bicicleta. Amb l’adhesió a la Setmana Europea de la Mobilitat, l’Ajuntament de Barcelona es proposa:
- Sensibilitzar la ciutadania sobre els beneficis de la ciutat amable i pacífica.
- Conscienciar sobre la necessitat de reduir l’ús del vehicle privat motoritzat per aconseguir una ciutat menys contaminada.
- Promoure els mitjans de desplaçament més sostenibles (a peu, en bici i amb transport públic).