El Port Olímpic, reconegut com a iniciativa de l'any als Premis Quèfem?

Comparteix
03/07/2025
Imatge

El Port Olímpic ha rebut el reconeixement a la iniciativa de l’any dels Premis Quèfem?, atorgats pel suplement de La Vanguardia i que reconeixen les millors iniciatives anuals en cultura, gastronomia i oci.

Concretament, el Port Olímpic ha estat premiat per recuperar per  a la ciutadania un espai emblemàtic de la capital catalana, que reconnecta la ciutat amb el Mediterrani, amb una nova fisonomia i nous espais que aposten per l’economia blava, l’esport i la gastronomia, amb l’obertura del Balcó Gastronòmic.

El guardó arriba quan es compleix el primer any de la reobertura de l’espai, amb més de 20.000m2 pensats per al gaudi ciutadà, amb nous miradors i zones d’estada i verd, i obert a la ciutat i al mar.

A més de les zones de passejada, el nou Port Olímpic també aposta per apropar la nàutica als barcelonins i barcelonines, la promoció i dinamització de l’economia blava, i el Balcó Gastronòmic, on gaudir d’una oferta gastronòmica barcelonina de qualitat per a totes les ocasions i totes les butxaques. 

Últimes notícies relacionades

Comparteix
Imatge
20/10/2026
Una vuitantena de voluntaris participen en la jornada de recollida de residus del Plogging Congress celebrat al Port Olímpic
Comparteix
Imatge
12/10/2026
El Plogging Congress torna al Port Olímpic per impulsar solucions contra la contaminació marina
Comparteix
Imatge
07/10/2026
Nova exposició de KBr Fundación Mapfre al Port Olímpic