El Tibidabo s’obre a la ciutadania amb motiu de les festes de La Mercè

Comparteix
17/09/2025
Imatge

El Parc d’atraccions Tibidabo se suma a les festes de La Mercè convidant els barcelonins i les barcelonines a gaudir de la ciutat des del seu cim més alt. El proper 24 de setembre, i per primera vegada, el parc obre l’Àrea Panoràmica a la ciutadania, posant a la seva disposició les atraccions més emblemàtiques del Tibidabo com són el Giradabo, la Talaia, l’Avió, el Carrusel i el Museu d’Autòmats. 

Aquell dia, les persones registrades prèviament a la jornada de portes obertes, podran accedir al parc amb la Cuca de Llum de franc, en línia amb el propòsit del parc de promoure una mobilitat més eficient, sostenible i respectuosa amb l’entorn natural que l’envolta. 

Situada a 500 metres sobre el nivell del mar, l'Àrea Panoràmica del Tibidabo és la zona més alta del parc i amb millors vistes de la ciutat. A més d’atraccions històriques i d’un mirador excepcional, és també un espai amb una variada oferta de restauració. 

Trobareu més informació d’aquesta jornada i el formulari d’inscripció al web del parc. Les places són limitades.  

Últimes notícies relacionades

Comparteix
Imatge
05/06/2026
Obre Masia Tibidabo, el nou restaurant per gaudir de Barcelona des del seu cim més emblemàtic
Comparteix
Imatge
26/05/2026
Masia Tibidabo, el nou restaurant de cuina catalana amb Rafa Zafra al capdavant
Comparteix
Imatge
13/05/2026
Més de 2.800 estudiants d’ESO i Batxillerat participen a la 9a edició del Fisidabo al Parc d’atraccions Tibidabo