Rosalía dona el tret de sortida a una temporada de rècord a l’Anella Olímpica

Comparteix
10/04/2026
Imatge

Amb més de 160 concerts previstos, l’Anella Olímpica es referma com un espai de referència per la música en viu, amb una oferta plural, diversa i a l’abast de tots els públics

En els propers mesos visitaran la ciutat artistes de primer nivell com Bad Bunny, Eric Clapton, The Weeknd, Aitana i Oques Grasses, entre d'altres 

Un any més, la programació de l’Anella Olímpica, espai gestionat per BSM, s’intensifica de cara a la temporada primavera-estiu. Amb més de 160 concerts previstos al llarg de l’any, l’agenda de l’Estadi Olímpic Lluís Companys, el Palau Sant Jordi i el Sant Jordi Club tornen a situar Barcelona com un espai de referència per a la música en viu a nivell internacional. 

Aquest 2026 destaca per una concentració d’esdeveniments de gran format i per la presència d’artistes de renom que fan de la capital catalana una parada rellevant dins de la gira de les grans gires musicals. L’agenda combina concerts únics a l’Estat, estades llargues d’artistes amb diverses nits consecutives en un mateix equipament i cites especialment significatives dins la trajectòria d’alguns dels intèrprets. 

La programació prevista configura una oferta plural, diversa i a l’abast de tothom que reforça el paper de l’Anella Olímpica com un espai cultural de referència. A més, amb aquest elevat nivell d’activitat, el 2026 es preveu com un any de rècord, tant pel volum d’esdeveniments com per la rellevància artística de la programació.

Llargues estades, parades úniques a nivell estatal i cites molt esperades

El Palau Sant Jordi es consolida enguany com l’epicentre de les estades llargues a l’Anella Olímpica, amb artistes amb alt poder de convocatòria que han ampliat aforaments amb més d’un concert. El tret de sortida el donarà Rosalía, que oferirà quatre concerts els dies 13, 15, 17 i 18 d’abril, en una de les estades més destacades del 2026. En la mateixa línia, Aitana actuarà els dies 4, 5, 7 i 8 de setembre, i La Oreja de Van Gogh oferirà quatre concerts els dies 6, 7, 26 i 27 de novembre.

En aquest context d’alta activitat, el Palau Sant Jordi també acollirà diversos concerts que suposen parades úniques a Espanya dins de la gira internacional prevista per a grans artistes. És el cas d’Eric Clapton, el 10 de maig; TWICE, el 12 de maig; Synthony, el 21 d’octubre; i Niall Horan, que pujarà a l’escenari el 25 d’octubre. 

Pel que fa al Sant Jordi Club, destaquen les actuacions de Pau Vallvé, prevista pel 25 d’abril; Rodrigo Cuevas, el dia 9 de maig; Placebo, el 3 d’octubre; i La Fúmiga, els dies 16 i 17 d’octubre. En aquest mateix període, el Palau Sant Jordi acollirà també els concerts de Morat, que actuarà els dies 16 i 17 d’octubre; Melendi, l’1 i el 2 de novembre; Pitbull, el 4 de novembre; i Bryan Adams, el 14 de novembre.

Aquest nivell d’activitat tindrà una expressió encara més extraordinària a l’Estadi Olímpic Lluís Companys, que acollirà algunes de les cites més significatives de la temporada. Amb més de quinze anys de trajectòria en la indústria musical, Oques Grasses s’acomiadarà del seu públic amb quatre concerts els dies 5, 7, 9 i 10 d’octubre. La programació es completarà amb altres fites molt esperades com el retorn d’El Último de la Fila, amb concerts els dies 3 i 7 de maig, o la primera parada de la gira europea de Bad Bunny, prevista pels dies 22 i 23 de maig, reforçant així un 2026 excepcional que situa Barcelona i l’Anella Olímpica al centre del calendari musical internacional.

L’agenda de l’Estadi Olímpic també inclou altres actuacions com Don Omar, que estarà present el 23 de juliol, i The Weeknd, amb un concert l’1 de setembre, consolidant l’equipament com a espai clau per als concerts de gran format.

Més enllà de la música en viu, l’Anella Olímpica reforçarà aquest 2026 el seu paper com a espai polivalent i estratègic per a l’acollida de grans esdeveniments de projecció internacional. En l’àmbit esportiu, una de les fites destacades del proper any serà la celebració de la gran sortida del Tour de França (4 i 5 de juliol), que tindrà com a punt d’arribada l’Estadi Olímpic Lluís Companys. A aquest calendari s’hi sumarà també la tercera edició del Premier Padel, que del 10 al 13 de desembre convertirà el Palau Sant Jordi en l’epicentre mundial d’aquesta disciplina.

En conjunt, la programació prevista per al 2026 consolida l’Anella Olímpica com un dels principals motors de l’activitat cultural i d’esdeveniments de la ciutat, amb una proposta que combina qualitat artística i projecció internacional i que reforça el seu paper com a espai clau dins el calendari anual de Barcelona.

Últimes notes de premsa relacionades

Comparteix
Imatge
20/12/2025
L’Anella Olímpica bat rècords i tanca el 2025 amb prop de 200 esdeveniments i superant els 2,4 milions d’espectadors
Comparteix
Imatge
21/09/2025
El Palau Sant Jordi arriba als 35 anys d’història com a escenari de concerts referent per a artistes nacionals i internacionals
Comparteix
Imatge
14/07/2025
La transformació de l’Anella Olímpica comença creant un nou Sant Jordi Club, escenari únic i privilegiat de la música en viu