

El Parc d’atraccions Tibidabo ha tancat el 2022 amb un 54% més de visitants que l’any anterior i apropant-se a les xifres prèvies de la pandèmia. Més de 620.000 persones es van apropar al Tibidabo al llarg dels 145 dies que ha estat obert al públic i van poder gaudir de l’oferta completa d’oci del Parc. El 2021 en van ser 402.000, però el Parc va estar tancat dos mesos més de l’habitual –de gener a mitjans de maig– per les restriccions anticovid.
Al llarg de 2022, any en què el Tibidabo ha celebrat el seu 121è aniversari, el Parc ha ofert un ampli ventall d’espectacles temàtics. Destaca, especialment, l’èxit que han tingut el Laser Show, que a l’estiu va aplegar més de 25.000 espectadors; La nit de les ànimes, l’espectacle estrella de la temporada de Halloween; els espectacles diaris de les mascotes del Parc (Ti, Bi, Da, Bo); i la pista de gel sintètica i sostenible que es va instal·lar el passat Nadal a la plaça dels Somnis.
També han estat rellevants les 16 jornades i accions solidàries que ha acollit el Parc de la mà de diferents entitats. Aquestes accions han ajudat a difondre la tasca d’aquestes organitzacions i els han permès recaptar fons. En l’àmbit educatiu, el Parc ha mantingut la seva aposta per la divulgació amb activitats didàctiques i iniciatives com el Fisidabo, que permet a l’alumnat aprendre sobre ciència, tecnologia i medi ambient fora de les aules. El 2022 també ha estat l’any de la consolidació del funicular Cuca de Llum com el principal mitjà col·lectiu d’accés al Tibidabo i a l’Àrea Panoràmica, amb més de 650.000 usuaris i usuàries.