La caiguda lliure del Tibidabo es dirà Merlí i s’estrenarà a finals de maig

Comparteix
02/05/2024
Imatge

L’esperada gran novetat de la temporada 2024 del Tibidabo ja té nom. La nova caiguda lliure es dirà Merlí i es posarà en funcionament a finals de maig. El Parc d’atraccions ha finalitzat el seu muntatge aquesta setmana, de manera que els visitants de l’espai ja poden veure aquest nou element de l’skyline de Barcelona. 

El nom de la caiguda lliure sorgeix d’un concurs realitzat entre els treballadors de BSM, l’empresa encarregada de la gestió del Parc d’atraccions Tibidabo, i s’inspira en la temàtica i el disseny de l’atracció, que simula una vareta màgica culminada amb una estrella.

La màgia també estarà present en l’experiència d’una atracció de 52 metres d’alçada, que elevarà els visitants a 500 metres sobre el nivell del mar, des d’on gaudiran de les millors vistes sobre Barcelona abans de viure la caiguda.  

Merlí serà un dels principals reclams del Tibidabo per a la temporada 2024, en la que espera superar els 700.000 visitants i les 22.500 famílies sòcies del Tibiclub. 

Inici d’una temporada plena de novetats

A l’espera de l’estrena del Merlí, el Parc va inaugurar temporada el passat 2 de març amb diverses novetats, com el nou espai CreaTibi by Lego Education, que compta amb la col·laboració d’Abacus Educació. En les seves primeres setmanes en funcionament, els nens i nenes que l’han visitat han pogut experimentar amb la robòtica i la ciència en una proposta que s’inspira en l’arribada de la dona a la lluna.

El Parc també ha renovat els seus miradors i l’experiència de terror de l’emblemàtic Hotel 666. A més, recentment ha inaugurat l’Espai 666, on els visitants poden conèixer i fer-se fotografies amb els personatges d’aquest terrorífic allotjament. 

Juntament amb les noves experiències, el Tibidabo seguirà reforçant el seu compromís amb la sostenibilitat, la solidaritat i l’educació amb l’objectiu de ser molt més que un parc d’atraccions. Alguns dels projectes que constaten aquesta ambició són l’aliança amb Unicef per la defensa dels drets dels infants arreu del món; la celebració de jornades solidàries en col·laboració amb entitats com Educo, Aprenem Autisme o Fanoc, entre altres; o la programació educativa, amb noves edicions del Fisidabo i del Mes de la Física, organitzades juntament amb la UPC per la promoció de vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat. 

En l’eix de la sostenibilitat, la Cuca de Llum creix com a emblema de l’estratègia mediambiental del Parc i referent de la mobilitat col·lectiva sostenible. S’espera que el Funicular del Tibidabo arribi als 900.000 viatges en aquest 2024.