Sant Adrià del Besòs s'uneix a SMOU

Comparteix
09/10/2023
Imatge

A partir d’ara, es podrà treure tiquet per estacionar a les zones regulades d’aquest municipi de manera fàcil i còmoda a través de l’app mòbil

SMOU gestiona més de 100.000 places d’estacionament regulat a 12 municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, incloent Sant Adrià de Besòs

 

SMOU, l’aplicació de mobilitat de Barcelona i l’Àrea Metropolitana que uneix en un mateix espai diferents serveis de mobilitat, continua creixent i amplia el seu abast incorporant el municipi de Sant Adrià de Besòs. Així, a partir d’ara, els usuaris de l’app podran aconseguir el tiquet d’estacionament en aquests municipis des del mòbil, de manera molt fàcil i còmoda i sense necessitat d’anar al parquímetre.

D’aquesta manera, Sant Adrià se suma a la resta de municipis de l’àrea metropolitana que ja estaven disponibles a l’app SMOU: Barcelona, Badalona, Castelldefels, Esplugues de Llobregat, El Prat de Llobregat, l’Hospitalet de Llobregat, Montgat, Sant Boi de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern i Santa Coloma de Gramenet. Això suposa un valor afegit pels usuaris i usuàries, que podran moure’s per totes aquestes localitats i pagar-ne l’estacionament regulat en superfície des d’una única aplicació al mòbil. 

Amb aquesta incorporació, SMOU gestiona actualment un total de 100.595 places d’estacionament regulat al carrer en tots aquests municipis de l’àrea metropolitana, entre les quals es troben les gairebé 69.000 existents a Barcelona.

Actualment, SMOU compta amb més de 975.000 usuaris a Barcelona i l’àrea metropolitana, i aglutina una vintena de serveis de mobilitat. Inclou solucions com el Bicing, els punts de recàrrega de la xarxa Endolla Barcelona, el pagament de l’estacionament regulat per minuts en superfície i a la Xarxa d’aparcaments BSM i la gestió de les places d’AREA per a residents. També s’hi poden consultar serveis com ara bicicletes, cotxes i motos compartits o informació en temps real del transport públic.

L’any passat, SMOU va registrar un total de 16,4 milions d’operacions. Això són gairebé 45.000 operacions diàries, cinc vegades més que durant el primer any de funcionament. Els serveis que més es van fer servir van ser el Bicing i el pagament de l’estacionament regulat per minuts, amb 11,5 i 4,7 milions d’operacions anuals respectivament.

Últimes notícies relacionades

Comparteix
Imatge
03/11/2025
BSM participa al Tomorrow Mobility World Congress com a agent clau de la mobilitat a Barcelona
Comparteix
Imatge
01/07/2025
Bicing assoleix les 8.000 bicicletes i estrena 30 noves estacions
Comparteix
Imatge
29/05/2025
Acord entre SMOU i el Gremi de Garatges per incorporar el pagament digital als aparcaments