
El llançament coincideix amb la doble actuació que Bruce Springsteen fa aquesta setmana a l’Estadi Olímpic, una fita que marca l’inici d’un 2023 de rècord amb un total de nou concerts previstos a la instal·lació
L’objectiu és promoure desplaçaments fluids i sostenibles fins a l’Estadi Lluís Companys amb l’objectiu de reduir la congestió i les emissions contaminants
Coincidint amb l’inici dels concerts previstos enguany a l’Estadi Olímpic Lluís Companys, l’Anella Olímpica inicia una campanya informativa amb la que vol incentivar que el públic assistent faci ús de mitjans de transport sostenibles en els seus desplaçaments.
Sota el lema “L'Estadi Olímpic és molt a prop. Tria la manera més sostenible d'arribar-hi”, la campanya vol ser un reflex del compromís que l’Anella Olímpica té amb la sostenibilitat de totes les seves activitats, un posicionament que es tradueix en la introducció de diferents accions i mesures per reduir l’impacte sobre àmbits tan diferents com la generació de residus, el consum d’energia o, com en aquest cas, la mobilitat de la ciutat.
L’objectiu general de la iniciativa és afavorir que les persones que gaudeixen dels diferents esdeveniments es desplacin fins a l’Estadi en transport públic o a peu i de manera anticipada per reduir les emissions contaminants i la congestió.
Per aconseguir-ho, tant la web com les xarxes socials de l’Anella Olímpica i altres canals de l’Ajuntament emetran consells i recomanacions de mobilitat que, entre d’altres, incentivin l’ús del metro i de les diferents línies d’autobús que connecten amb l’Estadi.
Per ajudar al públic assistent, l’Anella Olímpica ha millorat recentment la informació pràctica i de servei que hi ha disponible a les seves pàgines web (estadiolimpic.cat i palausantjordi.cat). Els dos portals incorporen àmplies seccions on es descriuen els mitjans de transport públic propers i recomanacions en matèria d’accessibilitat i seguretat, entre d’altres recursos d’interès.